Priser & villkor

Du handlar enkelt Lady Marmalade via vår webbshop. Fyll i det antal du vill ha av respektive
smak och vilken burkstorlek, eller om beställningen avser presentrör hur många du önskar beställa. Gå sedan till kassan och följ instruktionerna.

Så snart ordern och betalningen kommit till oss skickar vi din order med DHL.
Ditt paket finns sedan att hämta ut på DHL Service Point nära dig.
DHL kommer att avisera dig via sms när paketet kommit till aktuellt utlämningsställe.
Det är därför viktigt att du anger ditt mobilnummer.

Vill du beställa via mail eller telefon? Det går alldeles utmärkt och då skickar vi en faktura innan leverans.
Du mailar din order till info@ladymarmalade.se alternativt ringer på telefonnummer 070-610 51 16.

Priser

Lösa burkar
65 ml                                          45 kr / st
125 ml                                         65 kr / st

Presentrör              
”Cheese Edition” 4 st x 65 ml   175 kr / st
”Large Selection” 6 st x 65 ml 250 kr / st
"Christmas Edition " 3st x 125 ml 200 / st

Ordrar på 300 kr eller mer levereras fraktfritt inom Sverige. För order under 300 kr debiteras en fraktkostnad på 65 kr. Alla priser på hemsidan avser inklusive moms.

Köpevillkor - Gäller från 20140101

1. Orderbekräftelse

När vi mottagit din beställning skickar vi en orderbekräftelse via e-post. För att inget ska bli fel ber vi dig kontrollera din orderbekräftelse så att den motsvarar din beställning. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta oss på 070-610 51 16 eller skicka ett mail till info@ladymarmalade.se
 

2. Leveransvillkor

Leverans skickas inom 3 arbetsdagar från det att vi mottagit din beställning och betalning om inget annat meddelats dig.  Dina varor skickas med DHL till närmaste DHL Service point. DHL aviserar dig via sms när paketet finns för avhämtning. Det är därför viktigt att du uppger ett korrekt mobilnummer. 

3. Försäkring

Vi står för försäkring av produkten tills kollit är kvitterat och utlämnat till dig. Om paketet,
innehållet, skulle vara skadat när du kvitterar ut det ber vi dig att omgående anmäla det till DHL och oss. Om du upptäcker att innehållet är skadat när du öppnar det så kontaktar du oss omgående på tel 070-610 51 16 alternativt mailar på info@ladymarmalade.se.

4. Reklamation

Skulle du av någon anledning behöva reklamera din produkt gör du det genom att ringa oss på
tel 070-610 51 16 alternativt maila på info@ladymarmalade.se. Reklamationen ska vara oss
tillhanda senast 10 dagar från det att du kvitterat försändelsen. Var tydlig vad det är som är fel
på produkten. Om varan är felaktig eller att fel produkt skickats till dig står vi självklart för returen. Reklamationen ska godkännas av oss innan utbetalning för retur och inköp ersätts. Glöm ej att bifoga kopia på kvitto alternativt faktura.

5. Ångerrätt

Du har alltid möjlighet att returnera varor. Retur- och bytesrätten har du i 10 dagar. Självklart gäller bara bytes- och ångerrätten om varan är oanvänd. Vill du byta eller returnera dina varor kontaktar du oss på tel 070-610 51 16 alternativt mailar på info@ladymarmalade.se. Vid den här typen av returer är det du själv som står för kostnaden för returen. Du är även ansvarig för att varan kommertillbaka i det skick den var när du kvitterade ut den. När vi fått tillbaka varan återbetalar vi det belopp du betalt för varan inom 30 dagar. Observera att om du vill byta en vara är leveranstiden max 5 dagar förutsatt att önskad vara finns i lager.

6. Tvist

Vid en eventuell tvist följer vi Allmänna Reklamationsnämndens rekommendationer.